Prekių grąžinimas

Neteisingai pasirinkote? Nesijaudinkite, kad pas mus išsirinksite netinkamus kvepalus ar grožio produktus. Galite atsisakyti pirkimo sutarties per 14 dienų nenurodydami jokios priežasties.

Kokiais atvejais galiu atsisakyti sutarties nenurodydamas jokios priežasties?

Pirkdami pas mus galite grąžinti bet kurią įsigytą prekę, išskyrus:

  1. Produktą, kuris buvo pagamintas specialiai jums arba modifikuotas pagal jūsų pageidavimus (pvz., graviruota pakuotė)
  2. Prekė, kurios negalima grąžinti dėl higienos priežasčių (pvz., atidaryta kosmetika ir kiti produktai, kurie liečiasi su oda, arba atidaryti maisto papildai)
  3. Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, jeigu grąžinama Prekė ar jos pakuotė yra pažeista, Prekė prarado prekinę išvaizdą (pažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir pan.), Prekė buvo naudota, Prekė yra be autentiškų etikečių, apsauginių maišelių ir be tų pačių priedų, su kuriais buvo parduota, Prekė yra netvarkingoje ir/ar neoriginalioje pakuotėje (be instrukcijos ir garantinio talono, jei buvo pristatyta kartu su Preke), kitokios sudėties nei pirko Pirkėjas. , kartu su Prekėmis Pirkėjui perduotos dovanos, aksesuarai ar priedai negrąžinami. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą arba kasos aparato kvitą, arba kitą Prekių pirkimą-pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą (pvz.: mokėjimo kortelės išrašą) ir užsakymo numerį.
  4. Už grąžinamos prekės komplektiškumą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra komplektuojama, pardavėjas grąžinamos prekės nepriims.

Jei pasirinkote prekes supakuoti kaip dovaną arba pasirinkote ekologišką pakuotę, šių atsisakyti negalite. paslaugas po prekių supakavimo, nes paslauga Jums jau buvo suteikta. Atkreipkite dėmesį, kad jūsų prekės bus supakuotos iš karto po užsakymo pateikimo.

Taip pat negalima atsisakyti sutarties, jei pasirinkote pakuoti gaminius kaip dovaną, o produktai jau supakuoti.

Primename, kad pagal įstatymą atsakote už prekės vertės sumažėjimą naudojant prekes tokiais būdais, kurie viršija būtinybę susipažinti su prekės savybėmis ar veikimu (pvz. , kvepalų vertė sumažėja, jei išbandžius kvepalus ir toliau juos naudosite). Tokiais atvejais galime kompensuoti tik proporcingą prekės kainos dalį.

Kaip atsisakyti pirkimo sutarties nenurodant priežasties Lipsell

Informuokite „Lipsell“:

  • Privalote informuoti Lipsell apie savo ketinimą atsisakyti pirkimo sutarties per 14 dienų nuo prekių gavimo.
  • Geriausias būdas tai padaryti – atsiųskite el. laišką adresu info@lipsell.com.

Grąžinkite prekes:

  • Nedelsdami išsiųskite prekes atgal į Lipsell , bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo informavimo apie atsisakymą.
  • Jei kartu su užsakymu gavote papildomą nemokamą prekę („dovaną“), taip pat turite ją grąžinti.
  • Atkreipkite dėmesį, kad privalote grąžinti visas užsakytas prekes.

Pinigų grąžinimas:

  • Lipsell grąžins grąžinamų prekių vertę. prekės per 14 dienų nuo tos dienos, kai informavote apie atsisakymą.
  • Atkreipkite dėmesį, kad jie gali atidėti pinigų grąžinimą įstatymų nustatyta tvarka, kol gaus grąžintas prekes.

Papildoma informacija:

  • jei grąžinate prekę nenurodydami priežasties, prekės siuntimo atgal į Lipsell išlaidos negrąžinamos.
  • Grąžindami prekę nenurodydami priežasties, taip pat esate atsakingi už prekės siuntimo atgal jums išlaidas.
  • Lipsell neatsako už jokias papildomas išlaidas, patirtas grąžinus prekę tokiu būdu, dėl kurio patiriamos neproporcingai didelės ar per didelės išlaidos.
  • Grąžindami prekes turite nurodyti užsakymo numerį.

Grąžinimo adresas:

Mb „Lipsell“
J. Dobkevičiaus g. 7
Vilnius, LT-02189
Lietuva

Kontaktinė informacija:

Jei turite klausimų dėl prekių grąžinimo nenurodant Dėl priežasties susisiekite su Lipsell el. paštu info@lipsell.com.

Papildomi patarimai:

  • išsaugokite savo el. pašto ar informavimo laiško kopiją Atsisakymo patvirtinimas.
  • Stebėkite grąžinimo siuntą, kad galėtumėte įrodyti, kad grąžinote prekes.
  • Jei kyla problemų grąžinant prekes ar grąžinant pinigus, galite dėl pagalbos kreipkitės į Lietuvos vartotojų teisių apsaugos agentūrą.

Prekės nekokybiškos ar nekokybiškos

Kaip pateikti skundą

Susisiekite su Lipsell:

  • Siųsti el. laišką adresu info@lipsell.com su temos eilute „Skundas: sugedusi arba neužbaigta prekė“.

Grąžinti prekę:

  • Grąžinti nekokybišką ar nepilnos komplektacijos prekę pasinaudokite kurjerių tarnyba šiuo adresu: Mb ''Lipsell“ J. Dobkevičiaus g. 7 Vilnius, LT-02189 Lietuva

Įtraukite reikiamą informaciją:

  • Į el. laišką arba rašytinį skundą, įtraukite šią informaciją:
  1. Užsakymo numeris
    Defekto, gedimo arba trūkstamos dalies aprašymas
  2. bet kokius patvirtinančius įrodymus, pvz., prekės, pakuotės ar defekto nuotraukos

Nurodykite prašomą rezoliuciją:

  • Nurodykite, kaip norėtumėte, kad „Lipsell“ išspręstų jūsų skundą:
  1. Pataisykite prekę (jei įmanoma)
  2. Pakeiskite prekę identišku naujas
  3. Sumažinti pirkimo kainą proporcingai defektui
  4. Grąžinti pirkimo kainą ir nutraukti sutartį (jei pataisyti ar pakeisti neįmanoma arba būti neproporcingai brangus)

Atsakymas ir pinigų grąžinimas

  1. Lipsell atsakys į jūsų skundą per 14 dienų.
  2. Jei grąžinami pinigai, Lipsell grąžins pirkimo kainą ir siuntimo išlaidas.
  3. Jei grąžinamos tik kai kurios prekės, siuntimo išlaidos bus pinigai grąžinami, jei likusioms prekėms būtų taikomas mažesnis pristatymo tarifas, jei perkant atskirai.
  4. Jūs esate atsakingi už prekės grąžinimo išlaidas.

Pažeistos siuntos

  • Paketų tikrinimas pristatymo metu:
  • Patikrinkite, ar pakuotė nepažeista, kol kurjeris vis dar yra.
  • Jei radote pažeidimų:
  • Praneškite kurjeriui.
  • Pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė yra sugadintas ir su kurjeriu užpildykite „Paketo sugadinimo (apžiūros) aktą“.
  • Apžiūrėkite pakuotės viduje esančius daiktus ir nufotografuokite visus pažeidimus. Nuotraukos bus reikalingos grąžinimo procesui.
  • Jei pakuotė nepažeista, su kurjeriu prekių apžiūrėti nereikia.
  • Pristatymo dokumentų pasirašymas nenurodant pažeidimų yra laikomas geros būklės siuntos priėmimu.

Kontaktinė informacija

Jei turite klausimų dėl nekokybiškų ar nepilnų prekių, susisiekite su Lipsell el. paštu info@lipsell.com.

Papildomi patarimai:

  • Pasaugokite savo el. pašto arba laiško, skirto Lipsell, kopiją.
  • Stebėkite grąžinimo siuntą, kad galėtumėte įrodyti, kad grąžinote prekes.
  • Jei kyla problemų dėl prekių grąžinimo ar pinigų grąžinimo, pagalbos galite kreiptis į Lietuvos vartotojų teisių apsaugos agentūrą.