Skundai

Netinkamų prekių tvarkymas

Net jei defektai yra nedideli, galite būti tikri, kad mes greitai išspręsime problemą ir rasime jums geriausią sprendimą. Mums svarbu kuo greičiau išspręsti iškilusias problemas, kad nereikėtų jaudintis, kad lauksite ilgiau nei reikia (dažniausiai viską išsprendžiame per kelias dienas).

Kada galima Pateikiu skundą?

Esame atsakingi už gaminio defektus, atsiradusius dėl gamintojo ar pardavėjo. Tačiau mes neatsakome už naujus defektus ir žalą, ypač jei jie atsirado dėl netinkamo prekės naudojimo ar vartojimo. Mes neatsakome už naudotų gaminių defektus, jei jie susiję su prekės naudojimu ar vartojimu. Taip pat neatsakome už naudotų (nenaujų) gaminių defektus pristatymo metu. Jei produktas turi galiojimo laiką, mes atsakome už prekės tinkamumą naudoti per nurodytą laikotarpį.

Atkreipkite dėmesį, kad padidėjęs jautrumas ar alerginė reakcija į įsigytą prekę savaime nereiškia prekės broko . Nemokamų dovanų ar kitų nemokamų gaminių trūkumai, kurie nebuvo jūsų užsakymo dalis, taip pat nėra pagrindas skundui. Mūsų svetainėje esančios prekės nuotraukos yra tik iliustravimo tikslais ir neatspindi produkto savybių (pvz., tikroji pakuotė gali skirtis, nes ją pakeitė pats gamintojas).

Jūsų teisės, kai Skundo padavimas

Jei prekė yra sugedusi, mes galime suteikti jums kompensaciją pirkimo kuponu.

Taip pat turite teisę reikalauti, kad defektas turi būti pašalintas pakeičiant arba pataisant gaminį.

Jei tai neįmanoma arba finansiškai nepraktiška, turite teisę prašyti sumokėtos kainos nuolaidos. Tokiu atveju nekokybišką prekę galite pasilikti ir mes Jums kompensuosime dalį pirkimo kainos. Jei prekės žala yra didelė, turite teisę atsisakyti pirkimo sutarties. Tokiu atveju turite grąžinti prekes mums ir mes grąžinsime jums visą pirkimo kainą.

Kaip pateikti skundą

Jei nusprendę pateikti skundą, susisiekite su mumis info@lipsell.lt, kad galėtume Jums padėti. Nepamirškite pridėti skundo formos, kurią rasite čia.

Informuosime jus apie jūsų skundo eigą, įskaitant skundo gavimą, priėmimą ar atmetimą. Informacija teikiama el. paštu arba trumpąja žinute. Taip pat galime susisiekti su jumis telefonu.

Peržiūrėsime jūsų skundą ir greitai priimsime sprendimą. Skundo nagrinėjimas, įskaitant sprendimo suradimą, užtruks ne ilgiau kaip 30 dienų. Priešingu atveju jūs turite teisę atsisakyti pirkimo sutarties.Norint priimti sprendimą laiku, reikalingas Jūsų supratimas ir bendradarbiavimas su mumis. Jei siunta atkeliavo sugadinta arba siuntoje trūksta užsakytų prekių, rekomenduojame visą pakuotę laikyti bent 5 darbo dienas kaip įrodymą: defektų ir pažeidimų nuotraukos pagreitins pretenzijų sprendimo procesą.

Kontaktinė informacija

Džiaugiamės galėdami atsakyti į visus klausimus, susijusius su skundų pateikimu el. paštu info@lipsell.com arba naudodami toliau pateiktą formą.